سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستم اعلام حریق گلوبال فایر

شرکت گلوبال فایر در سال 1994 در دانمارک شکل گرفت و چند سال بعد به محل جدید خود در شمال شهر فارو، پایتخت فعلی کشور پرتغال منتقل شد. محل کارخانه در شهرک صنعتی تکنولوژی و صنعت قرار دارد.شرکت گلوبال فایر در لیست شرکت های سهامی عام و مورد توجه دولت پرتغال قرار دارد و با استفاده از مهندسین مجرب در سیستم تحقیق و توسعه و به کارگیری ماشین آلات بسیار پیشرفته سعی در تولید محصولات متنوع با قیمت بسیار مناسب می باشد.

ORION از محصولات گلوبال فایرGlobal fire

سیستم اعلام حریق گلوبال فایر متعارف سری ORION از محصولات گلوبال فایرGlobal fireکلیه تجهیزات تولیدی کارخانه GFE از سری اریون مطابق با استاندارد EN54 بخش 2 و 4 طراحی و ساخته شده است.
کنترل پانلهای اریون در 3 مدل 2 و 4 و 8 زون با بدنه پلاستیکی با قابلیت نصب روکار و توکار تولید می شوند.در این سیستم اعلام حریق هر پانل امکان اتصال و راهبری 4 دستگاه تکرار کننده دیگر را نیز دارد. همچنین دستگاه تکرار کننده نیز می تواند به صورت کامل پانل مرکزی را کنترل نماید. نحوه ایجاد ارتباط بین دو پانل از طریق ماژول واسط واستاندارد RS485 می باشد. تمامی قطعات تولید GFE از سری اریون با پانل فوق سازگاری کامل دارند و امکان نصب حداکثر30 دتکتور و شستی درهر زون وجود دارد. همچنین آژیرها و چراغهای چشمک زن نیز بر روی مدار خروجی آژیر نصب می شوند. مقاومت انتهای خط در هر دو خروجی پانل، زون کاشف و مدار آژیرها کاربرد دارد. کابل ارتباطی نیز مطابق با استاندارد می بایست 2×1.5 باشد. دتکتورهای دودی اپتیکال با عکس العمل سریع و دتکتورهای حرارتی نیز در دو مدل ثابت و عکس العمل سریع در دسترس هستند.

مطالب دیگر:

نمایندگی دزگیر پارادوکس

دوربین مداربسته