سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستم اعلام حریق ایرانی

سیستم اعلام حریق زیتکس ( (zite، به عنوان سیستم اعلام حریق معتبر ایرانی و مورد تائید سازمان آتش نشانی از سال 1399 و خدمات ایمنی شهرداری شناخته شده است.گواهینامه و تائیدیه های اروپایی و بین المللی از افتخارات برند اعلام حجریق زیتکس می باشد.محصولات اعلام حریق زیتکس از سال 99 در پروژه های ایمن سازی زیادی مورد استفاده قرار گرفت.


امروزه برای حفط امنیت و جلوگیری از آتش سوزی در اماکن مسکونی، اداری،تجاری، پاساژ و... استفاده از سیستم اعلام حریق (اعلام حریق زتا، اعلام حریق گلوبال فایر، اعلام حریق زیتکس و...) جهت حفاظت از ساختمان و انسان ها امری ضروری و مهم است.


ماهیت سیستم اعلام حریق زیتکس ، جدای از آن که قادر به تشخیص و شناسایی عامل دود در یک مکان می باشد، این است که از یک مکان مرکزی نظارت کلی انجام دهد. کل مفهوم نظارت در این سیستم بسیار مهم است. سیستم اعلام حریق زیتکس شامل دستگاه های مختلف برای محافظت از اموال و ساکنان آن در برابر خطرات مختلفی مانند آتش سوزی می باشد. چنین سیستم هایی به صورت مشترک یا به صورت تکی کار می کنند. اکثر سیستم های امنیتی زیتکس به گونه ای طراحی شده اند که از یک تهدید خاص مانند آتش سوزی محافظت کنند.


سایر محصولات اعلام حریق ایرانی

اعلام حریق سایان

اعلام حریق زتا